Με το Θέμη Καραμουρατίδη, τη Νατάσσα Μποφίλιου και τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο γνωριστήκαμε στο club του Σταυρού του Νότου το 2012. Εγώ ήμουν on stage και τραγουδούσα με περίσσιο θράσος το “Σ’ έχω βρει και σε χάνω”, μη ξέροντας φυσικά πως ήταν όλοι τους εκεί.
Κάπως έτσι ξεκίνησε η παρέα και οι κουβέντες μεταξύ μας με τη Νατάσα να με υπερασπίζεται και να με ενθαρρύνει πολύ.
Στη συνέχεια βρισκόμαστε και χανόμαστε, σχεδιάζαμε και αναβάλλαμε μέχρι τον Μάιο του 2017 που μου έστειλε ο Θέμης το κομμάτι που είχε γράψει με τους στίχους του Γεράσιμου. Είχα να νιώσω τόση χαρά, από το 1986 που μου είχε πάρει ο πατέρας μου τον πρώτο μου υπολογιστή, έναν Amstrad 6128, με την πράσινη οθόνη. Η Νατάσσα μου είχε πει ήδη πως το χειμώνα σε θέλουμε μαζί μας, αλλά ξέρετε πως πάνε αυτά. Δεν το είπα σε κανένα. Τόσο ωραία πράγματα μέχρι να “πατήσεις σανίδι” ή μέχρι να βρεθείς στην πρώτη πρόβα, πάντα έχεις το άγχος μην πάει κάτι στραβά.
Έτσι βρεθήκαμε στις πρόβες για το υπέρλαμπρο ΜΠΕΛ ΡΕΒ. Περιμένοντας φυσικά, να παίξω με τη μπάντα το κομμάτι που μου είχαν γράψει ο Θέμης με τον Γεράσιμο. Ομολογώ, πως η πρόβα ήταν λυτρωτική. Οι στίχοι του Γεράσιμου είναι ακριβώς ότι θα ήθελα να είχα σκεφτεί για “τη μέρα που σε γνώρισα”, χωρίς όμως να έχω καταφέρει να τα βάλω με τόση μαεστρία και τόσο σωστά σε σειρά. Η μουσική του Θέμη έχει αυτή τη γλύκα που αποπνέει κάτι από τα 70s μαζί με κάτι πολύ καινούριο στην παραγωγή και στον τρόπο διαχείρισης των οργάνων και της φωνής.
Για το video clip του τραγουδιού επιστρατεύτηκαν φίλοι κι αδέρφια, κινητά και κάμερες και βέβαια πρώτα και πάνω απ’ όλα αγάπη και κέφι (και λίγο χώσιμο της τελευταίας στιγμής). Κι επειδή το “πόσο άλλαξα τη μέρα που σε γνώρισα” είναι εντελώς προσωπική υπόθεση, θέλαμε την πιο χειροποίητη στιγμή όλων, χωρίς σκηνοθεσία και “επαγγελματικές” κάμερες. Δείτε λοιπόν κολλητούς και αδέρφια, τον Θανάση Αλευρά και τη Μυρτώ Κοντοβά, τον Σπύρο Γραμμένο και τη Φάνη Γέμτου, τον κουμπάρο, τον ξάδερφο και τον Λάμπη Κουντουρόγιαννη, τον Πάνο Σουρούνη και τον Γιώργο Μπουλντή και βέβαια τον Θέμη Καραμουρατίδη και μάλλον τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο να βάζουν “φωνή” και πρόσωπο στη “μέρα που σε γνώρισα”.